CIENFUEGOS

Dia 7 i 8 – 19 i 20.11.18

El viatge de VIñales a Cienfuegos crec que va ser un dels més llargs… vam compartir el taxi amb una parella fins a Playa Larga cosa que va fer incrementar la durada en cotxe!

Un cop a Cienfuegos anàrem a Casa Manolo va ser molt simpàtic amb noltros, ens va explicar tot molt bé i ens va recomanar llocs també ens va ajudar amb el taxi d’anada cap a la propera parada.

Un cop arribades, anàrem a treure duros i a comprar tarjes per conectar-nos a Internet. Sa veritat que vam trobar tot un poc tancat, i molt vell (sí, si Cuba ho és) però ens digueren que estaven fent reformes a molts llocs, perquè segons teníem entès era una ciutat amb molt d’ambient nocturn. Té costa, i té una espècie de Malecon, així que com que vam dinar tard, vam anar caminant fins a la punta, per tornar agafarem un Bici-Taxi.. i casi tenim trifulca per regatejar el preu!!  El de l’hostal ens havia dit un preu i allà ens deien altre, molt superior… i vamos la que se montó!

Al dia següent i de ben prest, anarem cap a sa platja perquè voliem bucetjar enmig de la mar, vam fer Snorkel. Desprès ens havien dit que podíem veure els dofins, però quan demanarem el preu, era super car i era una especie de “Maryneland” i vam decidir que no era com voliem veure’ls.

Vam anar cap a sa platja, i vam estar allà fins a s’hora pactada amb el Taxi. Soparem i a casa!