Primeres impressions

Portem ja moltes hores de trajecte, hem marxat a les 15.30 i es mitjanit, mes avui al haver vaga a l’aeroport i hem anat més aviat del compte, portem des de les 10 per aeroports!!! Jejeje

Això fa que estem més cansats, però per l’altre hem conegut gent que fa el mateix destí i hem pogut compartir rutes! 😉

L’avió de passatgers és un A380 i és el mes gran del món, té dos pisos…ara que desgraciadament només hem pogut veure’n un! (Jiji) pero les pel.licules es veien molt bé, el menjar ha estat bo i tot.

Un cop arribats a Dubai l’escala ha estat de 3h però el vol s’ha fet molt pesat. A més hem arribat a Hanoi i teníem altre vol…realment el dia va ser mooolt però molt llarg.

Hanoi

Vam arribar (si escric en passat..ja han passat uns dies) al hotel cap allà a les 21 i va resultar que dormíem al mig del bullic!! Música a tope, gent per tot… Bé un dissabte com toca a una ciutat ja plena de gent de per si. Una ciutat crazy!!!

Al día següent vam descobrir la ciutat…és al.lucinant,la quantitat de motos que hi ha..amb 2,3 i fins i tot 4 persones a sobre,capses…bé tot el que no timagines…ells ho posen a sobre la moto. Nens petits, bebès enmig dels pares…i si, el casc gens homologat…no fan cas a cap ceda el pas..no paren no esperen…tan és així que creuant una avinguda, no em va veure un motorista i va caure al davant meu. Com que havia plogut doncs tot relliscava i …Em va saber greu, pero portava casc de picapedrer!!!#nohaydolor

Vam anar al museu de la guerra, impressionant el que la humanitat pot fer i el mal que ha fet. Vam passar per el Palau de la unificació, al mercat, la catedral de Notre-Dame, l’oficina de correus, l’òpera, la torre financera més alta de Saigon, ens van colar una foto per 2 cocos a 100.000 vnd…un total de 15km, que el Sr.X va fer sopegant en cada carrer!!😂😂

Al dia següent vam contractar amb Saigon Tourism l’excursió als Cu Chi Tunnels…I la veritat que molt bé, era una excursió de mig dia i no és la més barata, però tampoc la més cara,un grup de menys de 10 persones, la guia molt simpàtica.

Després vam dedicar la tarda a fer la reserva dels transports i el tour per el Mekong.

I fins aquí els dos primers dies…és fa difícil escriure cada dia, però en fi! Espero que tingueu una idea del que hem fet!;)